duminică, 31 mai 2009

Cupa Concordia - primul concurs mtb pentru mine in 2009

Cum am zis pana in 31 mai trebuia sa astept sa particip la un concurs mtb impreuna cu colegii mei din Clubul Sportiv Tibiscus.
Vremea nu era foarte favorabila, dar nu a fost noroi.
Acest concurs era un concurs de xc, o tura avea lungimea de 8,29 km. Eu fiind in categoria seniori am avut de parcurs 3 ture. Startul s-a dat de pe un teren de fo0tball din Lugoj, dupa care am trecut pe o strada bine-nteles in urcare. Tot concursul era un fel de fuga. In prima tura am tras un pic prea tare pe care l-am simtit in tura a 2-a, dar m-am revenit pe tura a 3-a dar era destul doar pentru locul 14 din 63 cu timpul de 1:15:41 cu 10 minute in urma castigatorului.

Cupa Concordia 2009 from Tiru Calin on Vimeo.


Mai multe detalii click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu