luni, 31 mai 2010

Supermaratonul Bekescsaba-Arad-Bekescsaba

In week-endul de 29-30 Mai a fost organizat cea de al XIII-a editie a supermaratonului.
Echipa CST a fost prezent la acest concurs si a terminat cu succese.
Concursul a tinut 2 zile.
Programul primei zile (sambata 29 mai) a cuprins startul din fata Primariei Békéscsaba (ora 9, ora Ungariei/10 ora Romaniei) apoi parcurgerea celor 103,8 km din cele 5 etape (Békéscsaba-Csanádapáca, Csanádapáca-Tòtkomlòs, Tòtkomlòs-Mezöhegyes, Mezöhegyes-Turnu, Turnu-Arad), cu sosire in fata Primariei Arad incepand aproximativ cu ora 15.
Prima zi a fost împartita in doua curse, prima de 55 km intre Békéscsaba si Mezöhegyes.
Dupa aproximativ 20 de km a inceput sa ploua, si restul de traseu pana la Mezohegyes (aprox 35 km) am parcurs in ploaie, dar am terminat cu bine fara cazaturi si Anita a reusit sa ajunga al 2-lea dintre fete.
Am avut o pauza de 2 ore. Intre timp s-a oprit si ploaia.
Cursa a doua a avut o lungime de 49 km intre Mezöhegyes si Arad.
Aprox 10 km a fost un pluton compact, pana cand cei din fata au inceput sa treaga mai tare. Vantul din fata ne-a incetinit un pic, dar pana la urma am ajuns in final cu timpul de 3h12m10s, viteza medie de 30,3 km/h. in cursa a doua Anita a reusit sa se claseze pe locul 3.
Programul celei de-a doua zi (duminică 30 mai) a cuprins startul din fata Primariei Arad (ora 9) si apoi parcurgerea celor 93,1 km din cele 5 etape (Arad-Turnu, Turnu-Battonya, Battonya-Mezökovácsháza, Mezökovácsháza-Csabaszabadi, Csabaszabadi-Békéscsaba), cu sosire in fata Primariei Békéscsaba in maxim 11 ore.A doua zi a fost impartita in doua curse, prima de 50 km intre Arad si Mezökovácsháza.
Pana la iesire din Arad a fost un pluton compact. De la marginea orasului s-au format mai multe plutoane mici. In plutonul nostru am fost aproximativ 10 persoane care am tras tarepana la final. Ne a fost de ajutor si vantul din spate, cu care am reusit o medie de aprox 32 km/h.
A doua cursa intre Mezökovácsháza şi Békéscsaba 43 km a fost foarte rapida.Primii 10 km am reusit sa parcurgem cu plutonul fruntas cu o medie de 40 km/h. Finalul cursei iara a fost foarte rapida, am ajuns in final cu un pluton format din 25-30 de ciclisti.Rezultatele din a doua zi claseaza pe colegii mei astfel:
Remus Farcaş şi Alex Creţescu-în plutonul primilor 10 sosiţi simultan la finish, Elena Fodor-locul 1 la fete si Anita Kovacs-locul 3 la fete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu