vineri, 30 martie 2012

Clujul Pedaleaza etapa I

Primul cooncurs din 2012 pentru mine a fost etapa I din campionatul Clujul Pedaleaza.
A fost un traseu de 3.8 km cu o diferenta de nivel de 107 m(conform GPS Garmin).
Am avut 6 ture, dar in tura a 5-aam fost prins de primul rider care terminase cursa, si am fost oprit.
Am participat mai mult sa ma testez, sa vad cat am reusit sa ma pregatesc iarna. Avand in vedere ca doar de o luna am inceput sa ma antrenez serios, sunt multumit de rezultat, dar cred ca pot si mai mult de atat.
Despre traseu:
     Era un traseu de inceput de sezon, cu nu foarte multe portiuni tehnice. Am inceput in o scurta ascensiune, dupa care am intrat intr-o zona de padura cu slalom intre copaci, am iesit din padure si a urmatr o portiune de fuga pe o mica ascensiune, dupa care a urmat o coborare de viteza, o mica urcare si a urmat o coborare abrupta si mai tehnica, din nou cateva sute de metri e viteza, si o prtiune de urcare treptat cu niste portiuni mai grele, dupa care am virat la dreapta pe un fals plat spre linia de finish.
In a treia tura am avut o mica problema tehnica cu schimbatorul de spate, mi sa desfacut cablul si trebuia sa ma opresc sa-l pun inapoi, dar facan cu graba nu prea functiona cum trebuia. 
In totalitate era un traseu fain de viteza, avand in vedere ca era timp frumos si uscat.
In final am reusit sa ma clasez pe locul IV in categoria experti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu