luni, 21 iunie 2010

Maraton Medieval Medias 2010

Medalia pentru cei care au terminat cursa

In data de 19 iunie CST s-a aliniat la start cu 12 concurenti, atat la traseul lung (80 km), cat si la traseul scurt (50 km), eu alegand pe ultimul.
Vinerea am plecat din Arad, cu ajutorul lui Andrei, el venind dupa Anita si mine.
In drum spre Medias am vazut ce daune a facut furtuna din zona, copaci rupti, cazuti pe drum, pe case, deja stiam ca nu o sa fie usor maratonul.
Seara am ajuns la cazare, in satul Atel langa Medias, unde am intalnit restul colegii mei. Am stat un pic de vorbacu ei, apoi la culcare.
Sambata trezire la ora 7, pregatire si plecare la Medias la zona de Start.
Incalzire

Startul a fost la ora 10:30. Vremea era buna, chiar calda, dar noroiul nu s-a uscat.
Dupa o tura de aprox 4 km in oras am intrat pe traseul off-road. De aici a inceput defapt concursul. Noroiul era atat alunecos cat si lipicios.Nu am avut de ales, am luat bicicleta pe umar si am incercat sa ajung cat mai repede sus pe zona cu iarba unde traseul era ciclabil. Am mai urcat un pic, dupa care a urmat o usoara coborare, noroiul era foarte alunecos. Apoi a urmat o noua urcare unde mai mult era push bike, dar dupa aceea traseul era destul de uscat, ma asteptam sa fie noroi aproape peste tot. Erau zone scurte unde se lipea noroiul pe anvelope.
A urmat o portiune valonata cu catarari si urcari nu foarte abrupte, mai mult in afara padurii.
In sfarsit am ajuns la zona de asfalt, si am stiut ca o sa vina ultima urcare, am incercat sa ma odihnesc un pic, am mancat si un gel.
Pe urcare iara am fost dezamagit, dar in sensul pozitiv, noroiul era destul de ciclabil, numai la sfarsit era mai alunecos unde trebuia impins bicicleta. Stiam ca nu sa mai fie urcare multa, asa ca am fortat un pic atat la urcare cat si la coborare, era sa iau in brate cateva copaci, dar am evitat la timp.
In final am reusit sa obtin locul 19 in general la 50 km, si locul 12 la categoria 19-29 ani, cu timpul de 3:21:51.
La final

Un pic obosit

Anita mea felicitanduma

Multumesc clubului suportul la concurs.

2 comentarii:

  1. Bravo... frumos articolul ! tine-o tot asa! Chiar imi place maniera ta de a scrie!:) George

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari!!!! eu lipsesc din poza de grup. nasol, altadata, sper

    RăspundețiȘtergere