luni, 6 septembrie 2010

Cupa cetatilor

Da din nou am participat la un concurs organizat de CS. Gratzu! Pot sa zic nu s-a schimbat nimica. Startul din nou a intarziat, la final din nou au fost concurenti descalificati (din fericire acum eu nu am fost descalificat ).
In rest a fost OK. Dimineata un pic ploua, dar nu era noroi.
CS. Tibiscus a fost prezent cu multi ciclisti.Startul am incerct sa-l iau cat mai bine. Din fericire nu era un ritm foarte dur.Traseul era fain, avea multe portiuni tehnice, cu viraje scurte, cu niste santuri.Pot sa zic ca CS. Tibiscus a dominat tot concursul. Pantani si eu am fost in fata pana la sfarsit. In a 3-lea tura am si cazut amandoi, ne-am agatat ghidoanele din greseala, dar nu era grav.
La final a decis sprintul, din care eu am iesit castigator.Anul acesta premiile erau in bani si cupa.
Pe podiu, CS. Tibscus aproape in fiecare categorie a fost prezent.
Fete: locul I-Anita, locul III- Timi

Juniori: locul II- Victor

Seniori: Locul I- eu, Locul II- Pantani, Locul III- Zsolt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu