marți, 28 septembrie 2010

Maros Bike Marathon Gilau

In data 26.09.2010 colegii noştri de la MAROS BIKE au continuat organizarea maratonului clujean de mountainbike. Asa cum ne-au obisnuit deja, acesta s-a desfasurat in ultima duminica a lunii septembrie, in aceeasi locatie a Muntilor Gilaului, oferindu-ne ca si in 2009 doua lungimi de trasee: 50 km si 80 km si peste 2600 m diferenta de nivel. În 2010 au fost urmatorele noutati pentru participanti:- proba lunga de 80 km a avut categoriile de Elite (Femei / Barbati) separate fata de cele de Hobby. Proba de 80 km ELITE este inclusa in calendarul competitional international UCI C3, astfel incat riderii licentiati au putut acumula puncte internationale UCI pentru o mai buna pozitionare in clasamentul mondial, disciplina XCM.DHS Tibiscus Team a fost prezent cu 17 ciclist, atat la proba lunga cat si proba scurta.
Din punctul meu de vedere era un concurs destul de dificil. Multa urcare si coborari tehnice.
La prima urcare m-am simtit bine si am reusit sa ma tin destul de aproape de cei din fata, dar dupa prima coborare am pierdut contactul cu ei.
Nu am vrut sa trag tare de la-nceput ca stiam o sa urmeze urcarea cea mai dura (Pape), am incercat sa rezerv fortele.
Inainte de urcarea cea mare, am avut parte de o coborare tehnica (abrupta si cu bolovani), partea asta era nou fata da anul trecut.
Dupa un pic de asfalt am intrat pe urcare. M-am simtit destul de bine, am tinut un ritm pana la capat.
A trecut destul de repede si urcarea asta, si am continuat cursa cu speranta ca ce a fost greu a trecut. Dar nu era asa... inainte de finish cu 5 km s-a terminat "benzina". Aicea probabil am pierdut ceva timp dar nu m-a depasit nimeni.La final am incheiat pe locul 7 in categoria de 50 km, 19-29 ani, si locul 15 in general la 50 km.
Multumesc sprijinul clubului DHS Tibiscus Team si sponzorului DHS bikeparts.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu