marți, 9 noiembrie 2010

Arges Autumn Race Pitesti

Duminica 7 noiembrie 2010, la Piteşti, în Parcul Trivale, a fost organizat Argeş Autumn Race, de Clubul Sportiv WarpSoft impreuna cu www.ciclism.ro.
Clubul nostru a fost prezent cu 11 ciclisti, atat la categoria de 100 min cat si la 200 min.Startul era decalat, la 11:30 pentru cei de la 200 min, iar la 11:31 pentru cei de la 100 min.
Traseul era foarte frumos, dupa mine asta era cel mai frumos din anul acesta. Era un tur de aprox 5 km, si am avut la dispozitie 100 de min sa parcurg de cat mai multe ori.
Traseul avea de toate, urcari grele, coborari tehnice, coborari in viteza, si cateva zone mai plate.
Era foarte bine marcat, si la zonele dificile curatat de frunze.Startul era tip Le Mans, din pacate nu am luat bine startul, am fost prins in mijlocul plutonului, si la primare urcare am fost nevoit sa ma dau jos de pe bicicleta, si sa fug langa ea. Faptul acesta s-a vazut si la rezultatul final ca prima tura era cea mai lunga ca si timp.
Ca de obicei in primele 2 ture nu m-am simtit prea bine, am tras prea tare, dar in a 3-a tura deja m-am revenit si am inceput sa depasesc concurentii. Era rau ca nu stiam pe ce loc sunt, asa ca nu am avut altceva de facut, doar sa depasesc cat mai multi concurenti. Dar nu era mereu atat de simplu: traseul a avut foarte multe portiuni de single track, si de multe ori ai fost blocat de concurenti care mergeau mai incet.
Pana la urma am reusit sa parcurg 6 ture, si am reusit sa ma clasez pe locul 3 la categoria de 18-25 de nai.Multumesc ajutorul si sprijinul clubul DHS Tibiscus Team si sponzorului DHS Bike Parts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu