luni, 18 aprilie 2011

Maros Bike XCO Cup

In data de 16.apr.2011 a fost organizat langa Cluj, in padurea Faget concursul de cross country Maros XCO Cup.
Acest concurs fiind un concurs UCI Class 2, la categoria elite au participat rideri din strainatate, Ungaria, Serbia, Slovacia si Spania.
Traseul era de calitate, cu urcari abrupte, coborari tehnice si rapide, nu era portiune unde se putea odihni.
Eu am participat la categoria Hobby, am avut 3 ture de parcurs, un tur fiind de 4,3 km. Pot sa zic ca acest concurs era cel mai dur, nu ca si lungime, era prea intens pe un traseu greu.
Daca acest concurs era candva in iulie, august era mai bun pentru mine, nu am avut pregatirea necesara, si nu eram odihnit sufucient, dupa 10 ore lucrate zilnic, nu m-am simtit in forma dar sper ca la urmatoarele concursuri o sa ma simt din ce in cemai bine.
Acest lucru s-a vazut si la rezultatul obtinut, m-am clasat pe locul 17 din 34. Mai jos puteti vedea niste poze de pe traseu:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu