duminică, 1 mai 2011

Liman Bike Race 2011

In prima zii din luna Mai s-au adunat ciclistii din tara la Valea lui Liman, la a VI-a editie a concursului Liman Bike Race.
Au fost in jur de 300 de participanti la treseul scurt(30 km), traseul lung(60) si la concursul pentru copii.Traseul era la fel ca anul trecut, doar a fost un pic scurtat, dar portiunile inportante, cum ar fii catararea de 21% sau ultima catarare pe iarbe, erau prezente si anul acesta.
Nu am avut mare asteptari de la mine, pentru ca anul trecut am suferit la ultima catarare.
Vremea nu era cea mai buna, inorat si picura, dar nu era frig.
Dupa prima catarare am vazut ca ma simt destul de bine si am incercat sa stau cat mai in fata. Totul mergea bine, am trecut cu bine si de catararea de 21% care avea in jur de 800 m, dar la coborare am cazut destul de rau. Rezultatul acestei cazaturi era o ameteala de 10 secunde. Pana cand m-am revenit m-a ajuns Marti si Titziano, cu cei am continuat concursul. La catararea pe iarba Marti a luat un avans. La ultima coborare am reusit sa mai cad si sa alunec de pe traseu de trei ori, ca nu aveam control pe roata de spate.
Cand am terminat am observat ca am pana pe spate.
In final am terminat pe locul 10 in general la traseul scurt, si pe locul 4 in categoria mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu