luni, 23 mai 2011

Cupa Emmedue Sport

Cu putin intarziere, dar scriu cateva randuri despre participarea mea la Cupa Emmedue Sport.

In data de 21-22 Mai 2011 a fost a II-a editie a Cupei Emmeduesport cu o mica modificare. Anul acesta s-a lansat o formulă competiţională inedită: 2 curse diferite în 2 zile consecutive.

Ziua 1 cursa de sosea, iar ziua 2, maraton si semi maraton de MTB unde am paeticipat si eu.

Traseul nu era greu din punct de vedere a catararilor sau a coborarilor. Cei 35 de km treceau foarte repede.

Primele si ultimele 4-5 km erau pe asflat, in rest mai mult pe teren deschis, nu era portiune in padure.

In afara de caldura si ca nu era marcat traseul normal nu aveam probleme. Din cauza asta lipdei de marcaj n-am ratacit de vreo 4 ori. In final am fost intr-un pluton cu 8 ciclisti, stiam ca o sa fie un sprint la final. Am mers in fata plutonului, dar ultima curba nu era marcata si am mers tot inainte, asa ca la final am pierdut 5 secunde fata de restul.

Cu toate acestea am reusit sa ma clasez pe locul II in categoria mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu