vineri, 17 iunie 2011

Maraton Medieval Medias 2011

Vremea din nou nu a tinut cu noi nici de data asta la Maratonul Medieval Medias. Inainte de concurs aproape 2 zile a plouat in continu, care a facut traseul si mai noroios de cat anul trecut.
In schimb anul acesta am fost pregatit, am luat startul cu cauciucuri de noroi, de 1.8, dar dupa o coborare unde trebuia sa imping bicicleta, ce nu am patit nici o data pana acuma, m-am gandit ca anul viitor daca o sa fie la fel traseul o sa incerc cu un cauciuc de 1.5Prima parte din traseu avea niste modificari, fata de anii precedenti.
Mie personal m-a placut traseul, asa noroios cum a fost, in afara de coborarea aia cu mult noroi lipicos.
M-am simtit bine in timpul cursei, datorita si temperaturii, in jur de 22-23 grade Celsius, nu ca inainte de o saptamana la Cupa Concordia unde era o caldura infernala.
In final am terminat pe locul 17 in general, si locul 8 in categoria 19-29 ani, 50 km.Poate e o prostie ce zic, dar fara noroi ar fii prea usor traseul. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu