miercuri, 10 august 2011

Banat MTB Maraton 2011

Primul week-end din august pentru mine era participarea la a 7-a editie a maratonului de MTB la Garana.
Anul acestea n-a adus noutati ceea ce priveste traseul. Ca si la editiile anterioare erau 3 trasee (30km, 50km si 80km), dar anul aesta au mai adugat si categoria beginer 10km care a avut succes.Eu am ales traseul de 30 km. Vazand profilul si harta, am vazut ca e diferit fata de anul trecut. Au modificat sa fie mai greu.

Au marit diferenta de nivel aproape dublu, pe care l-am si simtit. Sincer era destul de obositor, am facut tot ce am putut sa merg cat mai bine.
Dupa start la prima urcare am simtit ca ceva nu e bine, degeaba pedalam cat am putut, parca tot mai incet mergeam. Dupa 5 km am inceput sa ma simt mai bine, dar nu am putut sa ajung din urma pe ceilalti. Mai mult ca jumate din traseu am mers cu Zsolt, la urcari tinea ritmul si am fost motivat sa ma tin dupa el, la coborari nu am avut probleme.Inainte de ultima urcare m-am oprit la punctul de alimentare, unde l-am pierdut pe Zsolt, dar il vedeam intodeauna in fata mea cu 200 m. Ultima urcare era destul de obositor, cu portiuni mai tehnice si abrupte.
Incet am trecut si de aceasta portiune, si credeam ca am trecut de ce a fost greu, si o sa fie o coborare rapida pana la finish, dar -am inselat.
Venea o portiune cu iarba, pe care ai inaintat destul de greu, apoi ai trecut pe un drum cu pietris si ai coborat direct la zona de finish.In final era un concurs bun, cu un traseu bun. Nu am avut probleme nici cu marcaj(asta e un lucru bun, ca anul acesta la mai multe concursuri am avut parte de rataciri).
In fina am iesit pe locul 9 in general si pe locul 6 in categorie.
Sper ca la urmatoarele concursuri o sa fiu mai odihnit si o sa am un rezultat mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu