luni, 24 octombrie 2011

Alien Cycling Maraton Zalau

Penultima incercare din anul 2011 era un maraton in judetul Salaj, Alien Cycling Maraton.
Vremea nu era cea mai buna, cu o zii inainte de concurs a ploat in continu, si era in jur de 10-15 grade. In ziua concursului nu a mai ploat, dar frigul nu a disparut. Startul era din centrul Zalaului pe o portiune de asfalt in urcare circa 3,5 km. Pana la intrarea in padure am fost asigurati de mai multe masini pe politie.
Stiam ca nu o sa fie usor sa parcurg cele 52 km, imi era frica de noroi, mai ales ca nici nu m-am pregatit cu anvelope corespunzatoare. La inceput sa parea ca nu e asa rau cum am asteptat, dar cand am iesit din padure, am avut parte de noroi lipicios care imi facea probleme. S-au blocat rotile si nu am avut de ales, bicicleta pe umar si sa ajung cat mai repede pe drum ciclabil. Undeva pe la mijlocul traseului am avut parte de o portiune de asfalt, unde am putu sa ma odihnesc un pic, dar nu stiam ca partea ce mai grea doar acuma urmeaza. Am avut o urcare un jur de 10 km, majoritatea in noroi lipicios. Simteam parca pedalez pe o panta de 20% defapt nu avea nici 10%. La un moment dat simteam ca am ajuns pe varf, era mai frig cu 2-3 grade si ceata, Problema era cand am inceput sa cobor, imi era frig, fiind transpirat de la 10 km de urcat. 
   
Coborarea nu a tinut foarte mult, ca uram uramatoarea urcare de 2 km. Din nou am intrat in ceata si in frig, dupa care a urmat o coborare friguroasa. A urmat ultima urcare dupa care am coborat la final.
Finalul era foarte interesant, ma asteptam sa intru din nou in Zalau, dar cand colo m-am chinuit sa inaitez in noroi, un arbitru de traseu im zicea : "La 200 m ai un cort alb pe partea dreapta, acolo e finalul!!" Nici nu am realizat bine ce a zis, ca eram deja langa cortul respactiv unde ma opreau baietii.
De aici am avut de coborat in jur de 4 km pana in centru unde era restul lumii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu