duminică, 29 aprilie 2012

Maratonul Fagetului

In sfarsit anul acesta am avut parte de un concurs organizat si desfasurat asa cum trebuie.
Traseul era frumos, cu portiuni rapide si tehnice. Am avut de parcurs 35 km.          
M-am simti bine in timpul concursului, la inceput am tras un pic cam tare, dar pe la jumate am reusit sa ma incalzesc. Tot traseul era defapt o catarare lunga, dupa care o cobarare lunga si la final o catarare mai dura numita si "Golgota".
Din fericire nu am avut probleme tehnice, doar am cazut la 4 km inainte de final. Era o portiune plata, dar drumul era inclinat spre stanga. Asta nu era problema dar avea niste trepte, iar din neatentie  m-a alunecat roata din fata si m-am rostogolit in jos. In momentul acesta am mers impreuna cu fratele meu. Nu stiam pe ce loc sunt, dar ma gandeam ca undeva pe locul 6-7.
Dupa ce m-am ridicat, am continuat, dar Zsolt avea deja un avans de vreo 150 m.
Am intrat in ultima catarare si am vrut sa ma hidratez, dar.....surpriza. Nu mai am bidon, l-am pierdut cand am cazut.
Partea nasoala era ca urcarea avea vreo 2 km si nu era umbra. Dar din fericire am mai baut ceva inainte sa-l pierd.
Am terminat cararea si a urmat o coborare in viteza in parcare de la Polus Center.
Am trecut linia de Finish si am auzit ca am iesit pe locul 4. Atunci am fost nervos ca de ce nu am fost mai atent. Daca nu cadeam puteam sa ies si pe locul 3.
Asta e. E bine si asa ca Zsolt a iesit pe 3, si pentru echipa si asa e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu