duminică, 6 mai 2012

Liman Bike Race 2012

Anul acesta organizatorii n-au pragatit un traseu complet diferit.
Din punctul meu de vedere era un traseu mult mai frumos, mai tehnic si pentru mine mai ciclabil.

Era un traseu variat, cu urcari abrupte si tehnice pe drum cu pietris, coborari tehnice intre pietre si radacini, urcare abrupta pe asfalt, si portiuni de viteza atat pe urcare cat si pe coborare.

Primele km am parcurs pe asfalt dupa masina de politie, dupa care am luat spre dreapta in padure. Era o prtiune usor in urcare, apoi a urmat prima urcare mai grea, unde era si portiune de push bike. Am urcat in jur de 3,5 km, dupa care a urmat o coborare in viteza. primele km era destul de greau pentru mine, pana cand m-am incalzit, tot am incercat sa-l prind pe cei din fata, dar nu am reusit nici cum. De obicei eram singur iar cei din fata 2-3 rideri, din care aveam si colegii din club. Pana la 20 de km nu prea s-a intamplat nimica, eram tot in urmarire, dar dintr-o data m-am intalnit cu o perete de asfalt in fata mea, era o urcare infernala de cateva sute de metrii, aici in sfarsit am reusit sa-l ajung in urma pe baietii.
Stiam ca nu sunt foarte multi in fata mea, speram la un loc pe podiu. Cum am facut calulele ma gandeam ca sunt pe locul 4. Am stiut ca trebuie sa trec la fapte. Am reusit sa ma distantiezi de fratele meu si de inca un rider, am zis gata, sunt pe locul III trebuie sa mentin ritmul aacesta pana la final, ce nu era departe, dar a mai urmat o urcare periculoasa.
Cand am intrat in urcare, am vazut in fata pe Kitty si pe inca un rider de la Geiger. Aici m-am dat seama ca defapt sunt pe locul 4, si nu mai am avut destul timp si km din traseu la dispozitie pentru a mai face un efort in plus sa mai avansez un loc.
Inainte de final am mai avut o coborare mai tehnica dar in viteza.
Cand am trecut linia de finish mi s-a confirmat ca sun pe locul 4. Nu am fost foarte dezamagit ca nu am venit cu o diferenta mare timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu