duminică, 18 octombrie 2009

Bega Tour

Azi 18.10.2009 a avut loc organizarea si desfasurarea concursului Bega Tour, organizat de CS Tibiscus.
S-au inscris in jur de 45 de concurenti din care 15 au fost din Szekszard, Ungaria.Vreme nu era prea buna, era in jur de 4°C, dar macar nu a ploat.
Startul s-a dat la ora 10 din parcarea Dunca Expeditii.
Au fost 2 tresee,una scurta(45 km, o tura), pentru fete, juniori si veterani, si una lunga (65 km, o tura si jumatate), pentru U23, seniori si master.
Primii 30 km plutonul era cat de cat compact(in jur de 15-20 ciclisti), apoi a venit catarare de lungime de 800 m cu inclinatie de 10 %. Aicea plutonul s-a rupt si au ramas 3, 4 ciclisti inpreuna.
Dupa aprox. 30 km am ramas singur, in fata mea de 100 m am vazut rutieri dar am reusit sa le prind, asa ca 10-15 km am mers singur, pana cand am fost ajuns de 2 ciclist din care unul era colegul meu Alex Almajan. Inainte de final de final de vreo 10 km am ramas in urma si am pedalalt singur pana la final.Desi eu nu m-am calsat pe podiu, dar 3 colegi din club au reusit.
Remus Farcas locul III U23Alex Cretescu Locul II MasterBogdan Nadastean Locul II Seniori
Rezultate si mai multe detalii aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu