sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Cruiser project part 2

Cum am promis o sa continu cu proiectul cruiser.
Am mai cumparat niste piese.
Anvelopele sunt Kenda-Flame. E slick dar are forme de flacare, arata foarte bine pe un Cruiser.
Saua este una foarte confortabila cu doua arcuri, nu simti denivelarile drumului.
Butucul din spate este un butuc singel speed, cu frane pe tambur adica torpedou, asta e singura frana pe bicicleta.
Jentile inca nu sunt cele finale, fiindca nu am gasit ce imi place.
Mai am si un claxon mare cu sunet si mai mare :)
Niste poze cum arata acuma :


Cu ce se mai poate imbunatatii?

Cu timp o sa schimb ghidonul pe unul mai lat si cu alta forma.
O sa mai schimb si butucul din spate cu unul de 3 viteze (ex: Shimano Nexus).
Mai trebuie sa pun o instalatie de iluminare cu dinamo.
Un alt accesoriu important sunt aparatorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu