duminică, 22 august 2010

City Cup 2010

City Cup este o competiţie de ciclism adresată iubitorilor sportului cu pedale din Arad , atât celor care practică mountainbike-ul, cât şi pasionaţilor de soşea.
În 2010 competiţia va avea două sau trei etape ce urmează a se desfăşura în imprejurimile Aradului.
Prima etapă a avut loc pe 21 august 2010 la Pădurea Ceala şi s-a adresat în special iubitorilor de mountainbike.
Traseul era un circuit de aproximativ 4 km, si exista doua tipuri de lungimi, tura scurta si tura lunga. Concurentii au avut la dispozitie 45 respectiv 90 de minute. Castigatrul era cine a acumulat cele mai multe ture.

CS Tibiscus a fost prezent cu 3 ciclisti: Timea, Kitty si eu. Zsolt nu putea sa participe avand mana stanga in ghips, urmat de un accident cu bike-ul, intr-un antrenament, iar Anita trebuia sa plece la lucru.Timea s-a inscris la tura scurta si a reusit sa parcurga 5 ture in 45 de minute.
Kitty si eu am fost la tura lunga si am reusit sa parcurgem 12 ture in 90 de minute.

Traseul era 90% plat, avea cateva catarari pe dig, apoi coborari, dar nu foarte greu. Aproximativ 1 km era parcurs pe o pista de motocross pentru a fii mai spectaculos.In final Timi a reusit sa se claseza pe locul I
Kitty a reusit sa se claseza pe locul I iar eu pe locul II
Sampania meritata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu