sâmbătă, 14 august 2010

VIII. Tisza Maraton Szeged

E sambata 14.08.2010 si o caldura infernala.
Vreme exclenta pentru a organiza al VIII-a Tisza Maraton in Ungaria, Szeged. Cum am scris si anul trecut, acest maraton este un maraton plat, dar fara umbra. Se pedaleaza pe camp. Este asemanator cu o cursa de sosea.C.S. Tibiscus a fost reprezentat de 4 ciclisti: Anita, Timi, Zsolt si eu.
Fetele s-au inscris la 40 km, iar noi la 64 km.
Toata cursa era o fuga, nu ai avut timp de relaxare, trebuia sa tragi in continu, daca nu ai ramas in urma.
Langa caldura infernala era prezent si praful, solul fiind nisipos. Era asemanator cu Cape Epic. Trebuia sa fii atent la hidratare.
Asa cum am zis a fost un maraton rapid, cele 64 de km am reusit sa parcurg in 2 ore si 15 minute, cu o medie de 27,7 km/h.
In final C.S. Tibiscus si-a aratat valoarea si dincolo de granita.
Anita locul I la fete 19-29 ani si in aceeasi timp locul I in genereal la fete, Timi locul III la fete 19-29 ani.
Zsolt locul III la baieti 19-29 ani, eu locul IV cu 2 minute dupa Zsolt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu