duminică, 11 septembrie 2011

Tusnad MTB Maraton

Duminica 11 septembrie 2011, Baile Tusnad au fost locul de start al competitiei de MTB intitulata TUSNAD MTB MARATON.
Au fost doua trasee din care se putea alege, 28 si 47 de km. Eu am ales cea lunga.

Zona si tipul traseului era foarte asemanator cu cea de la Csikmaraton.
Startul era din Baile Tusnad pe o portiune de asfalt de 3 km, dupa care n-am indreptat spre prima catarare. Aici inca tot ne depaseam unii pe altii. A urmat o prtiune de coborare in viteza pe drum cu pietrisi, dupa care s-au despartit traseele. Ma siteam bine pana la km 21-22, unde a fost pushbike-ul in jur de 1 km. Inclinatia maxima era 32%. Aici am pierdut mult timp, si am fost depasiti de mai multi concurenti. Dupa portiunea de pushbike am incercat sa revin, sa mai scad din timpul pierdut. Am reusit sa ajung 2 ciclisti. Am mai avut si 2 protiuni de asfalt, ambele in urcare. De aici mai erau niste urcari si coborari scurte pana la finish.M-a placut traseul, era bine marcat, puncte de alimentare erau puse acolo unde trebuia.
In final am incheiat pe locul 31 in clasamentul general, si pe locul 12 in categorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu