sâmbătă, 19 septembrie 2009

Cruiser project part 1


Scurt istoric

Biciclete Cruiser cunoscut sub numele de beach cruiser, este combinatia de anvelopa balonata, pozitia verticala pe sa, cu o singura viteza, construcţie simplă a cadrului de obicei din oţel, cu un stil expresiv. Avand o greutate si durabilitate, au fost bicicleta cele mai populare in Statele Unite de la inceputul anilor 1930, prin anii 1950. Apoi in anii 1990 a fost reinnoit popularitatea.

Proiectul personal

De cand a fost furat bicicleta mea de oras, ma gandeam ce bicicleta sa-mi cumpar. Pana la urma am ramas la decizia sa-mi construiesc o bicicleta cruiser. Cea mai mare problema era de unde sa cumpar cadru? Pana la urma am gasit la un prieten bun din Bekescsaba, cine are si magazin de bicilete.
Cadrul este un cadru no name, fabricat in germania, si este un pic mai lung dacat un cadru cruiser obisnuit. De sigur este confectionat de otel, si are o greutate de 3,9 kg. Se poate monta pe el dinamo, aparator de lant, aripi, portbagaj, butuc cu torpedou sau butuc cu viteze.
Angrenajul mi se pare foarte simplu si dur. Este un angrenaj tip Z, adica bratul este fabricat dintr-un singur material. Am cumparat o placa cu 44 de dinti si un set de rulmenti compatibil cu cadru.
Cuvetele sunt fabricate tot in germania prin anii 90. Am cumparat nou tot de la prietenul meu din Bekescsaba.

Va urma ...........

Un comentariu:

  1. Buna seara. Am vazut ca la cadru nu are filet, unde intra angrenajul pedalelor. Cum se adapteaza pedalier acolo? Stima.

    RăspundețiȘtergere