luni, 7 septembrie 2009

XV. Cupa cetatilor

In data de o5 septembrie 2009 a fost organizat a XV editie a Cupa cetatilor de catre Clubul Sportiv Gratzu.
Din pacate trebuie sa incep cu negativele concursului. Organizarea a fost foarte proasta: nerespectarea programului, cu o ora de intarziere s-a dat startul la categoriile copii, junior, fete. Categoriile au fost facute aiurea, ma gandesc la categoria elita care era peste 36 de ani. Organizare total aiurea. Dupa 50 de metrii de start a fost loc de prima cazatura. Motivul caderii: bombasticul organizator a aliniat la linia de start in fata pe copii apoi fete si in spate juniorii. Normal ca juniorii au accelerat si au dat peste copii. In prima tura nici nu era semnalizat destul de bine traseul, care a rezultat la ratacirea a 3 rideri care au fost descalificati. Acesti 3 tot cu ratacire au ajuns primii cu o distanta mare de ceilalti.
La categoria fete a participat si prietena mea Anita, a rusit sa se claseze pe locul 2 cu o intarziere sub 1 minut. Fetele au avut de parcurs 2 ture, o tura avea 10,2 km. Dupa prima tura Anita sa intors prima, dar in a 2 tura a cazut si a fost depasita.In jurul orei 12:30 s-a dat startul la categoria seniori si elita. La categoria seniori am participat si eu cu fratele meu. Am avut de parcurs 5 ture. Traseul a fost plat dar destul de tehnic. Concurenta nu era tare, doar Pantani (Bogdanescu Laurentiu) a fost singurul adeversal al nostru.
Doar o tura am reusit sa ma duc cu el, dupa care nu mai am putut sa tin ritmul. Pana la final a reusit sa mareasca distanta pana la 5-6 minute. Asa eu am venit pe locul 2 si Zsolt pe locul 3 dupa aprox. 1 minut dupa mine, datorita cazaturii care a suferit in prima tura.
In total am scos un timp de 1:51:54, distanta exacta 46,65 km, viteza medie 25 km/h.
Locul I.

Locul II.

Locul III.




Urmatorul concurs va fi maine la Pecs, ultimele doua etape din Tour de Pecs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu