luni, 7 septembrie 2009

Etapa X si XI Tour de Pecs

Dupa o zii de fuga in Padurea Verde din Timisoara n-am alineat la ultimele doua etape din Tour de Pecs, in data de 06.09.09. Am fost prezenti 5 rutieri din CST.
In duminica aceasta frumoasa am avut parte de doua trasee, una de fuga, 9 ture in jurul lacului Pecs. Un tur avand aprox. 6 km. Traseul era destul de valonat si cu vant din fata, care m-a terminat pe mine destul de repede, mai ales ca am simtit inca cursa de sambata in picioare, dar in final nu am avut o intarziere foarte mare in fata de primul.
A doua etapa dupa masa era o catarare de 18 km. Nu era lunga etapa dar foarte obositor. Ultimele 500 de metrii era cel mai greu :), cand vedeam linia de finish dar abea m-am apropiat!
In final in editia de anul a acesta in Tour de Pecs am terminat pe locul 13 in categoria Hobby din 63 de rutieri.In final multumesc Clubului si parintilor mei pentru suportul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu